huslig

Idag har jag varit duktig än så länge. Tvättat, dam(m)sugit och målat naglarna. Senare ska det tränas också! Ojojoj, vad är det som händer?

Imorgon börjar ny kurs. Mina gedigna gymnasiekunskaper i ekonomi ska dammas av och debit och kredit ska börja jobba igen, tror jag i alla fall. Och hoppas, tycker att jag ska klara av detta rätt så bra...vad besviken jag kan komma att bli.

Igår blev det tacos hos Julia och tjejsnack hela kvällen. Satt och begrundade Svt24 sändningarna ett tag också, men det var inte så kul så vi stängde av och disskuterade fontäner bland annat. Och häckar som ni såg tidigare.

Oj, nu kom jag på att jag glömt äta frukost, så jag ska nog göra det..haha. Innan det är dags att tvätta mera. Å vad jag är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0