beroende

jag ska här och nu berätta om ett beroende jag skaffat mig. det är inte lätt. Men jag kommit har funnit mig i mitt öde och accepterat det hela. Känner nu att jag ska klara av att bekämpa det. Ms röj och Kungen är skiten och danmarksgatan är platsen!! Sitter här så fort jag får chansen. när det är pluggpaus, reklampaus, när jag borstar tänderna ( fast då är det bara kungen eftersom den bara kräver en hand). Men vad ska man göra. adrenalinet börjar ju pumpa direkt när man får en bra start och halva minfältet öppnar sig direkt...

Nä, men seriöst. jag har banne mig suttit här alldeles för mycket senaste kvällarna. måste hitta nån annan kvällsunderhållning tror jag, och det snart...

när är det dags för torsdag?!? och tack Mariah. lite ny design var på sin plats, inte 100 än, men jag hoppas på hjälp nångång så ska det bli ordning... Nu är jag alldeles för trött, så ursäkta svamlet. nattinatt

Kommentarer
Postat av: tobias

behöver man två händer för MS röj?
hur spelar du då?

2008-01-16 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0