barn, kollo, armé, gangsters

där har ni det, lite olika förklaringar på de fem yngsta deltagarna i min familj. herregud vilken samling! jag älskar de allihopa, men det kan bli lite intensivt då och då. jag spelar tennis i vardagsrummet, mandis ligger på kökssoffan och pratar om sina hundar, anton sitter i köket och grinar för att petrus inte vill spela sims med han, petrus är i källaren och viktor springer emellan som medlare. är det ett kollo, en armé eller en källare i milano nånstans där maffiabossen alfredo försöker få ordning på sina gangstermedlemmar?!? nejnej, det är en vanlig halvtimme på lundinsgården. så nu efter elva timmar kommer jag sova gott som få. imorn ska jag ut och leta jeans i sågmyra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0