ännu längre tid

Har idag lagt till en detalj i min cykelprocedur, så nu tar den ännu längre tid. Har börjat använda en cykel-sadel-"kudde" som Jocke och Brodin högst ärligt snott åt mig från marken en dag i våras. Riktigt skönt var det i alla fall, som att sitta på en trädgårdsmöbel ungefär, en med utedynor... Påminner mig och 6:e klass när vi skulle ut på cykelutflykt à 4 mil och vår kära "extrafröken" Stefan tejpade fast en stolsdyna (eventuellt kudde) på sadeln på sin Kronan modell -65 eller nåt för att palla färden. Det var najs =) Hur som blev det riktigt mysigt att cykla, på med bra musik i öronen och gröna blixten förvandlades till färdmedlet från himlen. Synd att mina ben inte bjuder upp till dans dock utan bara pumpar mjölksyra...

Varit på gymmet igen..och bastat. haha. Det är kärlek det.

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, det va tider det! Och du ramlade och hade ont i tån!!! Hahaha... Vi som trodde du slagit dig ordentligt! Pussa

2008-01-23 @ 17:50:25
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0