Why not?!?

Fettisdag är det bara en gång om året. Två gånger på två år..om någon undrar. Just därför tänker jag äta semlor hela dagen! Nu bär det av ner till stan och Malin för ett bak med tjejerna. Sen ska det byggas på bondgården, allt för att idka kroppsarbete och därmed vara förlåten för semmelomgång två på mötet hos Hanna. Eventuellt hinner jag kanske med en gång till ikväll. Beror på hur baket går, och om det blir några över...

282443-38

Såhär såg härligheterna ut förra året.

Nä, nu är vi sena - IGEN

Kommentarer
Postat av: Mary

I'll help you. Men det är nog lättare över telefon så kan jag förklara. Ring ikväll så ska jag hjälpa dig du! =) Puss

2008-02-05 @ 10:57:07
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0