Varför blir det alltid såhär?

Jag hade ju hittat dem, skorna från mina drömmar. De var vita, av tyg, lite skosnören och en fin liten guldlogga på sidan, men de fanns inte i min storlek och jag blev ledsen. Varför är det alltid så? Vanligtvis velar man till döds huruvida man ska köpa skorna/skjortan/jeansen/fläskfilén eller inte, och så blir det ingenting bara för att man velat och pengarna försvunnit på annat. Nu hade jag ju bestämt mig och allt, skulle bara springa in och grabba tag i dem. Jag har sorg i mitt hjärta och har letat genom hela internet, puts väck! De finns inte. Varför ska resten av Sverigens kvinnor (om jag nu kommit så långt) ha stl 37?!?

Joanna sover i soffan=)

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Förstår, har hänt mig också flera gånger :P

2008-02-29 @ 14:50:10
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0