upptäktsfärd

Äntligen tog jag mig in i duschen och stannade där nästan en timme. Inte alls fel =) Jag var ju lite halvsmutsig från gårdagen, håret ihopklibbat, benen insmorda i matolja och en tatuering (läs vattenfast spritpenna) på vänsterarmen med lydelsen "I'm to sexy for your love". Väl ute nu ur duschen har jag däremot (dessvärre) upptäkt/skapat vissa andra åkommor. Den vattenfasta spritpennan är nu en stor röd fläck av svedd hud efter intensivt skrubbande på huden, höger axel, amveck och bröstkorg har rivmärken, knät och armbågan är uppskrubbade och fotlederna en aning stukande. Vem har varit i min lägenhet och vandaliserat mig?!? Jag minns ju att inget av det hände på Skytte-C.. hmmm.


Kommentarer
Postat av: jonna

låter som du haft en bra kväll?=)

2008-02-02 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0