update

Det finns två sidor av mig, den glada/possitiva och den bittra.

Den glada:
En bra dag detta, lite regn men det står man ju ut med. En fin morgon, och jag hade ju några rätt på övningarna i skolan. Jag klarade tentan också, fick bra poäng och tvålade dit ett VG. Nu är jag hungrig och tänkte glatt laga nån kulinarisk måltid à la falukorv och makaroner kanske, mums!

Den bittra:
Var en bra morgon iof, men det regnade på vägen till skolan, blä! Jag klarade inte en föbannad övning och det var skittråkigt. På vägen hem inte bara regnade det, det var kallt också. Och toppen på isberget kom när jag och gröna blixten dundrade över gräskullen innan man kommer till min innergård. En lite snäv sväng och PANG så låg Johanna och simmade som Anja Perssons säl på magen i det blöta gräset. Jo visst, jag har ramlat på cykeln. Försöker nu muntra upp mig själv med lite våra bästa år, ni får själva gissa utfallet.

------------------------------

Men sanningen är att jag egentligen mår hur bra som helst och har världens roligaste liv. Den muttrande sidan av mig är bara en bonus=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0