tvättbitch

Idag har jag varit en hemsk granne och snott nåns tvättid. Hehe, men jag behövde lite tröst för min rosa bröstkorg. Men kl sex hängde nycklarna där nere, och hennes tvättid började kl ett, så hon kan ju ha tvättat klart. Skit i det, jag är bara snäll mot de grannar jag tycker om, Cmilla, Calle (i mitten) och Therese på båttenvåningen. Tarmen under Cmilla ibland också. Nu har jag i alla fall tvättat, städat och lagat mat, god mat. Lyckat va. Enda missen vara att Armageddon inte gick på någon av mina kanaler, men jag plågade grannen och Tobbe ist, så det gick ju tom med bra det med.

Imorn ska jag på det där besöket varje 23-åring (kvinnlig sådan) måste göra på kvinnohälsan. Och som den människa jag är, har jag såklart tappat bort kallelsen och har ingen aning om när jag ska dit. Så det blir upp kl 8 och ringa. Hoppas verkligen inte jag ska vara där då, hade varit lite dålig tajming...och tanten som svarar (tar för givet det kommer vara en tant) kommer nog bli lite lagom less på mig.

Sov sött.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0