Pappsen

Sitter här i skinnstolen och mår bra. Har haft minispa här hemma med dusch, smart va - eftersom jag tränat, hudlotion och nymålade tånaglar. Nu firar jag med Vänner, ska bara komma på vad jag firar =)

Jo, jag vet. Pappa kanske kommer i helgen om jag har tur. Och nu menar jag verkligen tur, eftersom min kära far inte kan bestämma saker. Så huruvida han kommer eller inte beror i stort sätt på vilket humör han är när det är dags att sätta sig i bilen och köra. Men hoppas han kommer, saknar de där hemma, speciellt mina små bäbisar (nio och tio år). Fast hur/när/var de fyllde så mycket vet jag inte, måste varit när jag låg i koma. Om han kommer får jag en dator också, så då måste jag tillverka ett kontor. Jaja, senare problem. Får väl som sagt se om the old man tar sig iväg med bilen eller inte...

På onsdag är det tjejkväll på hög nivå också. Kuddkrig och övernattning på tapeten, men det lär väl sluta med mig och Julia som snokar på Facebook eller nåt. Alla andra verkar ha nåt viktigare (?!?) att pyssla med. Hur man nu kan ha det?

Puss å godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0