Ny karriär?

Nautilus (gymmet) ringde imorse och frågade om jag tyckte att deras solarium gav effekt och fungerade som de skulle. Min brist på nattsömn tyder klart och tydligt på att så är fallet, sa jag. Då erbjöd de mig att jobba heltid och promota deras solarium nu under våren. Jag ska stå i receptionen som ett rödljus och visa upp mitt rosa bröst, inte en själ kommer ju kunna motstå att lägga sig i grillen. För detta skulle jag få en ingångslön på 26.000 med klara möjligheter att klättra på karriärsstegen. Siktar högt, nästa gång (om jag ligger i) kanske jag får visa rumpan...måste ge minst 30.000 pix.

Kommentarer
Postat av: jonna

Ta det ta det!

Om inte annat betalar jag 30000 för att få se dig göra det!=)

2008-02-13 @ 15:51:05
URL: http://jonnaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0