Lätt bli

Alla har kommenterat att det är alla hjärtans dag idag. Jag hade tänkt låta bli (lätt bli på näsmål) totalt, men jag faller för trycket och min dåliga kerativitet.

Vill man, kan man ju göra nåt speciellt denna dag, men det verkar ju bara dumt eftersom alla restauranger kommer ha dyrare priser, platserna som finns kvar på bion kommer vara dåliga och filmerna på TV kommer ju faktiskt vara rätt lama...mer anpassade för den som vill drömma sig bort till en annan verklighet. Inte för paret som är galet kära. Nä...Alla hjärtans dag är nog bäst för singlar tror jag, för då tar man ändan ur soffan och drar igång en kompismiddag eller nåt i den stilen - i ren protest. 

Min kväll då? Ja, vem vet. Tänkte laga mat, som alla andra kvällar... Tiden visar sig, visar den sig väl kanske jag får sällskap...är ju bara en fråga om vem?!?

Annars då, soffat ihop i sängen totalt och inte tagit mig ur den på tre timmar tror jag... dålig Johanna, dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0