Jahadu

Då ligger/sitter jag här i sängen igen. Klockan är tjugo över ett och jag och Cmilla har suttit och skrattat åt att av de första 15 åkarna i damernas störtlopp på var det en fransyska, en italienska, en tyska och en kanadensiska. Resten var från Österrike och Sweit...(det där landet där de gör klockor, och som jag uppenbarligen inte kan stava till). Vilken variation liksom. Kroppen känns som om den sover, men huvudet är vaket och mår bra. Det var en grymt kul kväll igår, grymt kul. Och en uppskattad outfit var det också - mera kuddkrig på dansgolv!

Vädret idag är lite speciellt. Först är det sol, sen blir det snöoväder med snöflingor som blåser åt höger utanför fönstret. Tre minuter senare blåser det åt vänster och efter tre minuter igen slutar det blåsa. Sen kom solen igen och det hela började om. Cmilla fick cravings för räksallad, så hon trotsar för tillfället yran utomhus och trampar till Ica. Köpa toapapper skulle hon göra åt mig också. Jag ligger kvar här och ojar mig åt att jag måste nog ha stukat båda fötterna och knäna, för jag har ont, ont, ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0