Imorse var jag uppe kl kvart i åtta, utan skola...

En bra dag, jag har ju inte pluggat.

Mitt i min (konstanta) pluggpaus i soffan ringa cmilla och sa att fika var inplanerad på stan. Sagt och gjort...en varm choklad och en blåbärspaj senare bar det av till gymmet med Pettersson och Julia (hade tydligen lovat en seriös nystart efter helgens bravader). Många (?!?) brända kalorier och träningsvärksfrämjande övningar senare hamnade jag hemma och fick panik över att jag bara hade tre ägg och var fruktansvärt sugen på ugnspannkaka. Tackar gudarna för det vuxna paret i grannhuset som kunde avvara ett. Nu ligger jag i sängen insmord i lotion (med ett uns brun-utan-sol i) och har ont i magen för att jag åt för mycket.

Slut på en bra dag, ska fira med att titta lite Dubbat tror jag, det är ju så skoj. Tror mamma skulle gilla det, påminn mig om att jag ska ringa henne imorn.


Kommentarer
Postat av: Maja.

Jag gör detsamma. Föreläsningen imorse sov jag visst bort... Ska väl snart vara duktig och ta tag i mitt liv =) Ja en sån där övernattning, det var tider det. Vi är för långt ifrån varandra. Flytta Linköping mer åt norr! Puss!

2008-02-12 @ 10:44:09
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0