Imorse gick jag också upp hysteriskt tidigt

Imorse ringde klockan tidigt, skulle ju ringa kvinnohälsan kl åtta. Jag trodde ju i min enfald att alla såna ställen öppnade åtta. Men icke då. Halvnio började telefontiden, sa telefonsvararen nöjt och jag förbannade mig själv för att jag är så lat och sket i och ringa och kolla igårnatt. Somnade om den där halvtimmen och ringde vid halv. Svaret blev att de skulle ringa fem över nio... pust...somnade om en halvtimme till =) Slutet av storyn var att damen i luren (som inte alls lät så tantig som jag trodde) inte kunde se min tid, de hade bytt system...Sveriges byrokrati mina damer och herrar. Pust igen. Jag får iaf tydligen gå dit när jag vill, så jag tror det blir imorn.

Sen åkte jag till skolan och "pluggade", min vana trogen. Fikade (utan citattecken) gjorde jag i alla fall! Och efter lite ditt och datt sitter jag nu här igen och ojar mig åt mina vänner i Playboyhuset. Jag ska nog ge en fotografering av mig och mamma i bunny-dräkter i födelsedagspresent till henne. Det är väl normalt?

Inte så kul inlägg, men det skiter jag i. Nu ska jag bädda ner mig och läsa bok. Ett gäng skådespelare fast på vischan i Skottland, i en stor herrgård...och ett mord. ooou, scary!


Kommentarer
Postat av: Maja

Att mitt hjärta bankade fort och att jag blev generad hör till två helt olika grejor. Mitt hjärta bankade fort p.g.a att jag vågade ringa ett förbaskat samtal. Jag och samtal vettu. Och att jag ble generad handlar bara om att jag blev lite rörd. Det var liksom oväntat, men inget mer med det. Men du är en ängel i mina ögon också. Puss!

2008-02-14 @ 11:35:02
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0