Gomorron

Har lyckats ta mig ur sängen rätt tidigt, drömde att jag var och shoppade på second hand...så jag ville väl bort därifrån så fort som möjligt.

Jag måste bara slå ett slag för svt:s nya program dubbat. Hur kul som helst. Jag satt och tittade och införde det nya sättet att svara i telefon - skrattsalva, jag fick inte fram ett ord. Efter programmet roade jag mig med att titta extra-material på internet och såg detta. Det är ett kul program när det går på TV, men det finns ju inget roligare än bloopers som inte kom med. När proffsen bara skrattar hejdlöst. Eftersom min humor ibland (läs för det mesta) är under all kritik så kommer ni säkert inte tycka det är lika kul som jag, men ett tips är att det blir roligare och roligare ju fler gånger man tittar...

Nu ska jag till skolan, möte med nya Jur6 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0