god morgon

Då var det morgon igen och jag låg kvar alldeles för länge i sängen. Tanken är att jag ska vara i skolan om 25 minuter, men jag har inga kläder på mig än, så det lär inte hända. Hungrig är jag också. Ska i alla fall försöka vara duktig med studerandet idag när jag väl tar mig dit.

Tragik på hög nivå också igårkväll när jag märker att jag, i februari när jag var utomlands senast 2005, flagnar på bröstet. Haha! Jag vek mig dubbel i sängen och kved över hur patetiskt jag är. Ska aldrig mer sola solarium.. För att göra det lite bättre fortsätter det idag och nyfiken som jag är kan jag ju inte låta bli. Så snart är jag lika blek som jag var innan..weii!

Ska ringa Mariah idag med, dålig på å höra av mig är vad jag är..usch och fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0