Girls night in

Jag känner mig verkligen som om jag vore felplacerad här i Lkpg och egentligen hör hemma på high scool i Staterna. Ikväll ska mitt rätta jag visas. På med minishortsen, fram med godis och chips, kryp ner bland täcken och kuddar, titta på film med snygg kille och hyperdyperlyckligt slut och snacka en massa goja om allt som intresserar oss fnissiga tjejer på denna jord. Jag vet att jag ska fylla 23 mycket snart, men i huvudet är jag 15, och (relativt) stolt över det. Enda skillnaden är väl att man i denna ålder får lov att handla själv (alltså hoppa upp på gröna blixten och susa ut till Ica Maxi) medan man som 15:åring skickade mor eller far på uppdrag till Mårtas i Leksand.

Ni undrar om jag är övertänd, en aning kanske...men skit i det!

Annars då. Jo, började dagen med en 40 minuter lång sovande dusch, fick mycket bråttom till campus och var mer blöt när jag kom fram än efter de 40 minuterna i skvalpet. Ingen frukost blev det, så lunchen hos Julia var extragod! Sen har världens snällaste Fredrik fixat en film åt mig så jag åkte dit för att hämta den. Visade sig att polisen hade övning för nya poliser vid vägen där jag skule svänga. Tydligen lider jag av polisfobi efter ett och ett halvt års studentliv, då man alltid snabbt lär sig att undvika poliser medan man sitter på en cykel (viktigast vid mörker och lampbrist dock), så jag blev rädd och tog en omväg runt kvarteret. En filmhämtning senare och efter att ha tackat ödmjukast är jag nu åter i mitt vardagsrum...

Maxi nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0