Drama à la Våra bästa...

Nackdelen med att ha en stor familj är att det är just en stor familj. Försök få ihop sju hjärnor med en åldersskillnad på 36 år eller nåt sånt, lägg till att tre av hjärnorna inte bor under samma tak som övriga fyra alltid och att två av dem bor tillsammans med en åttonde hjärna varannan vecka. Försök därefter annordna en resa till Linköping en februarihelg och du har dig själv ditt alldeles egna Våra bästa år (som för övrigt börjar om tio minuter). INTE lätt, men nu kommer de i alla fall - förutom den åttonde och femte hjärnan (det är alltså min mor och Petrus som inte pallar sig hit nu). Hur sex personer ska få plats att sova i min lägenhet är ett mysterium som jag ska ägna dagen åt att fundera ut, men det löser sig alltid. En helg fylld med Let's dance, barnbio och Meloifestivalen hägrar. Jag klagar inte alls!

Tills patrasket rinner in här så ska jag nog åka till skolan och plugga.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag hade med en seg dag igår, men idag ska jag göra som du, ta tag i min dag=) börjar med en dusch :D haha, vad gör du?

2008-02-22 @ 11:48:24
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0