de som klagar på ensamhet...

har inte en susning om vad de snackar om tror jag. Frågan är väckt, kan det vara så att jag trivs så bra här i stan på grund av att jag inte delar husrum med sex andra?! Orkar verkligen inte bry mig om att besvara den, konstaterar bara glatt att jag älskar packet och är glad att de har åkt. Kvar lämnade de en massa damm och smulor på golvet och en dator=) Den vill jag sätta igång nu, men ska straffa mig själv först med att städa och sen belöna mig själv med att bli förbannad för att jag inte kommer fatta ett dyft, Mac...vad är det?

Längtar redan tills ikväll när jag ska få sova i en riktig säng igen! Natten som gick sov jag på en egenkomponerad säng, bestående av soffdynor, soffkuddar, liggunderlag och bädmadrass - haha, jag bara tigger om sympati. Det var inte såå hemskt, men det var inte speciellt underbart heller. Hepp, på med Svenska skidsplen och fram med ajax all-spray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0