Är jag en dålig människa?

Stannade kvar lite extra länge i sängen imorse och missade föreläsningen. Men ärligt talat så är de ju inte så speciellt givande, så jag tänkte sticka dit snart och göra lite övningar istället. När jag sen inte kommer fatta för att jag inte varit på föreläsningen tänker jag plåga Cmilla och Julia med frågor..hehe.

Trots mina kulinariska tillkortakommanden lyckades jag fixa till en helt godkännd måltid igår. Misshandlade en fläskfilé och fixade lite potatisar i ugnen. Tacka vettja påsbearnésen (med helt fel stavning) som man iaf inte kan misslyckas med och helt enkelt dränka resten av maten i, om den skulle smaka pyton. Men det blev bra. Sällskap och allt. Generad och ångestfylld (?!?) får jag nog erkänna att det vart så mycket alla hjärtansdagfirande som ett icke alla hjärtansdagsfirande på alla hjärtansdag kan bli...men det var trevligt ändå.

Hepp, nu ska jag ringa mamsen igen. Svarade inte på hennes sms igår, så nu trodde hon jag hade dött. Ska nog göra nåt åt den situationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0