Utkast: Sov som ...

Sov som en ängel inatt och hade riktiga problem att få upp ögonen när klockan ringde. Jobbigt att när man väl tagit sig upp och gjort sig klar inte hittar bilnyckeln, ringer till sin mor och fråga och får reda på att hon glatt tagit bilen och glömt att jag skulle få ha den. Det var bara att ringa pappsen och meddela att det nog inte blev så mycket jobb idag. På plussidan fär man väl tänka att jag nu får vara ledig. På minussidan hamnar den där klänningen jag införskaffade igår och att jag nu inte hra nåt att göra och har lite tråkigt.

Men det är i alla fall fins väder så jag kanske ska knata ner till sjösidan av hemstaden och kolla läget. Var ett tag sen!

(Detta skulle alltså ha publiserats runt halv tolv...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0