Min dator del 492

Så var det den här datorn igen. Den lägger av lite när som helst och gör som den vill. Skägg har i och för sig lagat den nu igen, och jag med en gång efter hans rådgivning. Det gäller bokstavligt och helt på riktigt att slå lite på den. Då fungerar den. Så uppdateringsstandarden och tätheten är lite oklar framöver. Fast det gör nog ingenting för mina små hjärnceller är dränkta i allt snor som ligger och gungar i mitt huvuvd - så det lär inte komma ut så mycket vettigt i alla fall. Just nu tittar jag på Vänner för det är det enda min hjärna fattar. Kan ju skämten en halvtimme innan så då behöver den inte ta in så mycket ny information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0