zzznark

Vad är detta för stad. Enligt SMHI ska det vara sol och moln. I Linköping är det för visso sol och moln, så egentligen ska man väl inte klaga. Men det växlar på en och en halv minut - och är det sol så brinner man upp, är det moln så medföljer stormvindar och obligatorsiska 45 regndroppar. I detta ska man sen cykla.

Idag var introduktionsföreläsning. Mycket nytt (hrm) var det, mycket intressant (dubberhrm) var det kanske också. Man måste ha en lagbok tydligen, och så ska man köpa vissa böcker också. Lära sig planera sin tid är också viktigt - attans det hade jag ingen aning om. Jag och Henny (en tjej som är väldigt lik Johannas kompis Camilla i ansiktet måste jag säga) satt och körde hänga gubbe och drev med lärarens frisyr. Hepp, ska man sova middag nu då kanske, eller laga mat först och sen sova. Oj vad jag börjar bli gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0