Kärleken

En regnig dag som denna kanske jag ska berätta för mina trogna läsare det ni säkert alla redan räknat ut (eller frågat mig ansikte mot ansikte, eftersom jag antagligen träffat större delen av er =P). Jag har tappat bort min kära skäggfredrik. Och tappat bort är nog rätt benämning skulle jag säga. Men eftersom jag gjorde det helt själv kan jag ju inte skälla på någon annan, utan så är det. Jag bäddade sängen och nu ligger jag i den, kan man säga. (Både bokstavligt och så där fyndigt bildligt, haha). Hade jag varit en starkare människa hade nog livet sett annorlunda ut nu, men jag mådde dåligt och var inte kapabel att ta emot den hjälp jag kunde ha fått. Jag fick panik. Men vad som än hänt, och vad som än kommer att hända, så är han en otroligt underbar människa som jag hoppas få ha att göra med mer i mitt liv - på nåt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0