Utarbetad

Imorse var jag som sagt i skolan kl 8. Efter det tog jag mig till Priso för att hämta ut boken till kursen (som är en 1,5 kg-klump på engelska - om grekiska). När jag sen var hemma igen klockan elva tyckte jag att jag gjort nog med skola för dagen och betalade räkningarna istället. Nu är jag på riktigt dåligt humör för det och tänker nog inte alls läsa Finance, corporation and den fula lilla ankungen - utan tänkter laga pastasås och läsa Marian Keyes istället. Medan jag glatt kilar mitt getingstick till vansinne. Det ska få det lilla puckot!

Inatt drömde jag att jag tog en liten promenad till Sågmyra - med barnvagn. Den underbara kvinnliga simultankapaciteten gjorde såklart att jag kunde klia under tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0