Rolig internetsida efterfrågas

Nu har jag kollat facebook fyra gånger, bloggstatistiken (hade ju inga kommentarer att läsa) fem gånger, min mail tre gånger, vilka som är online på msn 25 gånger (men inte skrivit till nån, det orkar jag inte), tittat vilka som är online på facebook 15 gånger (och faktiskt skrivit lite, visste ni att man kunde chatta där), varit på väg in på atonbladet.se två gånger men ångrat mig för det brukar ta sån tid på min lilla skruttdator, ätit framför alla bloggar, sen bläddrat egenom bloggarna igen, ätit tre faboknäckeunder med ost och smulat ner "datorstolen", tittat alla tyger på ikeas hemsida och snart har jag även tittat två gånger om jag fått csn:et till kontot. Jag kanske borde ha åkt till fotbollen ändå.

Kommentarer
Postat av: Jonna

www.dinmamma.se

2008-08-27 @ 09:33:17
URL: http://jonnaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0