Mycket fusk på det här programmet

Happ, fuskföreläsning idag. Jag fattade ingenting när läraren (han med den snygga frisyren) satte igång och babbla massa latinska ord och normscheman och övernormscheman och ditt och datt och faster Kerstins kommande löständer (jo, jag tror hon kommer behöva det). Det visade sig att han bara ljög... Alla blev jättepaffa (jag satt och log en hel del). Återigen är jag nu hemma för att sova lite. Det är inte lite hektiskt det här... - Anni-Frid

Overallen är nerpackad, kötfärssåsen på spisen. Snart bär det av mot hajk och Anni-Frids vistelse i ettan börjar kännas lite mer osäker. Bara några timmar kvar tills jag återigen får bo en hel kväll i min fina, gula, skitiga overall. - Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0