Morning

Satt inne hela dagen igår och slöade så det känns som om jag måste komma igång lite idag. Så fin är inte min lägenhet så jag vill sitta här och stirra på väggarna hela dagarna. Så jag tror jag ska titta upp OS-programmet och se om jag kan åka till gymmet och titta lite på TV. Det är väl bara att starta med beach 2009 redan nu. Nåt år ska man väl lyckas. Tror till och med att jag ska börja äta havregrynsgröt till frukost.

Så sätt igång och gör mat och pumpa cykeldäcken - det skulle gå fortare att köra flintabil för tillfället.

---

Update:
Nigeria - Brasilien i fotboll blir det så mina gymskor hoppa höjdhopp av förtjusning i lådan (medan kladdkakereceptet ligger och gråter inne i köket)

Kommentarer
Postat av: Mary

Damen krävde ju bevis och det va dom enda kort jag hade. Men du bär upp det snyggt tycker jag, nykter och allt!

2008-08-12 @ 17:44:17
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0