Mörbultad

Anni-Frid är ett minne blott. Kvar finns bara en gul t-shirt med namnet på och en sliten Johanna efter inga timmars sömn inatt (men några imorse) hemma här i sängen. Jag har inga som helst planer på att lämna den heller.

Gårkvällen var så fantasktiskt underbart rolig. Vi hängde på en gräsmatta i Bergs slussar med våra stora partytält, drickabackar och lekar. Sen blev det sittning och fusknolleavslöjanden - där vi chockade de små nollorna (de verkade ha svårast att ta att vi faktiskt går i trean - inte att vi bara lurade dem...). Sen var det bara party. Under nån timme under natten sysslade vi med seriös brottning också, och med min historik vad gäller blåmärken är jag totalt mörbultad idag (och det har absolut ingenting med fulvinet att göra). Misstänkte ett tag att jag brutit ett revben, men det är nog bara hederlig träningsvärk och en aning "inte så van att landa snyggt när man blir kastad över ryggen/voltad/puttad". Kvällen slutade med eldning av liggunderlag och en cykeltur hem. Tillbaka på Danmarksgatan var jag vid sexhugget!

Så nu ska jag som sagt SOVA!

Tack Jur6 för en magnifikt kul kväll och ett super kortNolleP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0