Handla mera

Idag har jag fyndat och shoppat. Fynden bestod av Findus oxpytt för 29.90 (ord. pris 51 eller nåt på mitt lilla ica). Sen slog jag till på två kräm för 20 och två kryddpåsar (såna där santa maria indiskt) för 20 kr också. Fint va.

Men jag har shoppat på riktigt också - till ordinarie pris, hugga. En 50 cl Cola som jag var så sugen på, tills jag öppnade den på väg ut ur affären och smakade - och jag inte alls tyckte det var gott. Sen blev det ett par dojor med. Svarta sneakers. Kan man ha det. Gillar dem massa, men kan omöjligt komma på om det passar. Har inte haft ett par svarta sneakers sen jag fyllde 11 tror jag, e kom från Ellos-katalogen och jag älskade dem. Kommer till och med ihåg vilka kläder jag hade på mig när jag öppnade paketet.



Den nya lilla godingen, fast bara i vitt. Hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0