Fotbollstankar i regnet

Ska jag ta och sätta mig på en buss till Motala i regnet eller inte. Jag är ju så förbannat trött hela tiden. Antingen håller jag på att bli dödssjuk eller så lider jag bara av grav vitaminbrist av att ha ätit mängder med mackor, aningens med pulversoppa och äcklig köttfärssås i två veckor (eller hur länge jag nu har varit här). Eller så är jag sjukligt allergisk mot getingar och myror (eller vad det nu kan vara) och håller nu sakta på att bli förgiftad. Snart är jag nog förlamad och sen...

Men risken finns ju att det skulle vara tokvärt det efteråt. Fotbollen alltså. Inte att bli förlamad.

Medan jag funderar ska jag kasta mig över sparrissoppan i kylskåpet och knäckebrödet i skafferiet (lyxade till det med faboknäcke igår, så nu har jag stått och grävt mig till skavsår på fingertopparna i skåpet). Fäboknäcke med Åseda gräddeost är min nya fetisch - helt klart.

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan det vara hypokondri? ;)

2008-08-26 @ 17:27:13
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0