Fotbollspremiär

Japp, idag. Den 19 augusti ska det bli fotbollspremiär för Johanna. Jag ska till Motala med Julia och göra premiär med hennes lag, träning alltså... Känns som att risken för att jag tar bloggpaus på grund av brutet ben imorn eller nåt är rätt stor...ungefär lika stor som att Holm kommer ta 136 i första och vinna OS igen. Vi får väl se som man säger.

Annars laddas för storparty imorn! Müchen Hoben med 1-liters sejdlar, massa folk och förhoppningsvis fint väder. Men först ska jag som sagt tejpa foten, sätta mig på bussen och springa skiten ur Motala!




MH för två år sedan - nar jag var riktig nolla =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja vi får verkligen hoppas han tar 136 i första...;)

2008-08-19 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0