Fanfar

Nu är jag tillbaka här på bloggen med pompa och ståt (eller mer som en sliten flicka som ännu inte tagit sig ur sängen efter en lagom hård kräftskiva igår), men ändå - TILLBAKA!

Jag är ju även tillbaka i stan på slätten och det första jag gjorde när jag var på plats var att cykla mot rött. En gång bonde - alltid bonde. Kom på när jag var halvvägs över vägen att; "just ja. Här sysslar man med såna där trafikljus".

Väl här måste man börja ta tag i saker också, har en hel del att göra vad gäller min ekonompost i sektionen till exempel, och nu börjar ju NolleP på onsdag också. Sen ska jag städa och fixa, beställa böcker till skolan och över huvudtaget börja plugga igen. Jag är sjukt osugen. Kul med en Leksing på OS i alla fall! (från en sak till en annan).

Angånende bloggdesignen. Om ni  inte tycker om den så säg till. Jag vet inte om den är lite stor och klumpig - och plottrig. Men jag gillar färgerna, possitivt och skönt på nåt sätt...

Nu ska jag ta och duscha kanske, klä på mig, äta lite, ordna lite och sånt där. Vi hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Mary

I love nya bloggdesignen. Den va riktigt snygg! =) Puss

2008-08-11 @ 18:58:22
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad fint! Önskar att du var här... Men jag ringer senare i veckan! Jag har en plan ;)

2008-08-11 @ 19:29:40
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0