En augusti (när hände det) morgon

Då var det fina vädret slut och om en vecka åker jag tillbaka till Lkpg - med blandade känslor. Ska bli underbart att få träffa alla igen, ska bli sådär att börja plugga, ska bli trist att lämna alla här hemma, kommer sakna sjön, får förhoppnignsvis träffa dig, oklart om jag är glad över att sluta bila och börja cykla men i alla fall rätt så najs att inte behöva jobba... Fast det går ju i och för sig väldigt bra det med.

Annars då. Tja, Dr Alban bodde på hotellet härom natten. Nu bor en massa norskar här och jag lagade mat tillsammans (eller i alla fall i samma kök) med två proffskockar igår. Kände mig rent ut sagt DÅLIG. Två norskar som ska på bröllop ikväll gick nu ut för att köra lite backträning a.k.a springa uppför slalombacken lite längre bort. Det måste klassas som helt normalt. Nu ska jag gå och äta lite frukost, man blir lite bortskämd med antingen frukostbuffé eller middagsbuffé typ varje dag.

Jag både längtar till och saknar - men jag vet inte riktigt vad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0