Ännu mera

Äh, det är lika bra fortsätta klaga när jag väl har börjat. Blidde getingstucken igår och har nu en arm som är av dubbel storlek. Ska jag se det positivt har i alla fall bettet hamnat rätt, för är man färgblind så ser det bara ut som att jag är sjukligt stark - i vänster. Det kliar det också, så nu skulle ni se min vänstersida. Den liknar ett prickigt tyg eller nåt, bestående av getingstick, myr/knottbett och blåmärken. Sjukt vad sexig jag är!

Gårdagen var kanon i alla fall men jag är lite trött. Hoppas jag inte blir sjuk bara. Så nu ska jag ta en ibumetin och gå och lägga mig. Den där förbannade administrationen på universitet har ju sagt att jag ska på föreläsning klockan 8 imorn bitti - och typ läsa grekiska (eller nåt ditåt visade det sig).


Kommentarer
Postat av: cisci

du e sååååå het!det prickiga tyget skulle jag nog kunna använda som köksgardin. letar efter nåt prickigt. =)

2008-08-25 @ 12:15:00
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0