valborg

Igår var det grillpremiär hos Sune med Champions league. Såklart vann fel lag så jag sätter mitt hopp till Liverpool ikväll, fast det känns tungt. Ikväll blir det uppföljning. En lugn valborg med grill hos Fia och tjejsnack hela kvällen, hoppas jag. De andra ska väl plugga imorn, men jag hoppas jag får sällskap ett tag iaf. Men för att ha rätt att njuta ikväll måste jag städa nu, iaf diska. Men Sara har åkt till Leksand över helgen och lämnat en NU!, så jag behöver hjälp med hur man gör för att ta fram damsugaren istället för att gotta sig i "Katie Holmes och Tom Cruses aningen skakiga äktenskap" eller "Gwen Stefani som åker rutchkana - höggravid!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0