tacopaj del 2

Tacopajen blev prima, lite sen kanske, frukost kl 10 och middag 22 är väl normal mathållning.

Dagen har innehållit lite ovanliga inslag. Först var jag på anställningsintervju, vilket jag inte sysslar med sådär väldigt ofta. Jag kände mig rätt dum, man svarar ärligt, men det känns fortfarande som man fjäskar gärnet och säger allt hon vill höra. Den som lever får se som man säger. Sen var jag i skolan och drömde om pajen - som jag sa. Efter det var jag och mina damkollegor från Jur6 på intervju med en socionom, för att ge henne material till en D-uppsats. Vi fick diskutera porr i två timmar, haha.

Nu sitter jag hos skäggfredrik och gör ingenting. Knaprar på ett och annat tortilla-chips då och då och funderar på vad jag ska göra imorn. Jag är skolledig, men måste faktiskt plugga ändå - Så egentligen funderar jag mest på hur jag ska göra för att få mig själv att plugga imorgon. Mitt övertalningsförsök att få den skäggige att ta sovmorgon och mysa med mig i sängen är nog ett stooort steg i fel riktning.

Kommentarer
Postat av: Ewie

tacopaj låter gott :D

2008-04-10 @ 00:04:04
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0