student, studera, studentliv

Det här med att plugga som student verkar vara en smärre omöjlighet. Kom hem nyss och smög (läs: plingade på världens mest gälla ringklocka) in till Cmilla. Hon satt och pluggade och jag sa att "det ska jag också göra", funderade på att sätta mig på bänken ute i solen. Men efter två minuters konversation avslöjade hon dock nyheten att hon skulle ner till stan och köpa ögonfransböjare snart och fika lite med Tobbe. Jaha (suck) där var mitt pluggande för dagen förstört  -  Big Time. Så det blir chailatte på Geroge's och ett litet besök på systemet ist. Kravall ikväll igen. Student är jag (syns på kontot), studera kan jag inte - studentliv kan jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0