Sol i sinne, röd inne

Gårdagen var den bästa dagen detta år, typ. Det enda som kunde varit bättre var om boken man läste varit något mer roande än Svensk aktiebolagsrätt, men man kunde ha fått lov att läsa poliktikboken som Tobbe läste också, så jag klagar inte. Först fick jag ju typ jobb, sen låg utomhus på en filt i skolan i sex timmar i stekande sol. Det blidde lite varmt. Idag, inomhus, är jag lite röd på armar och bröst, det syntes inte igår. Men det är inte alls lika farligt som förra gången. Ikväll är det badhusfest inplanerat, alltså 150 festerister i ett badhus så jag ska nog ut och pressa lite igen. Sen ska jag hämta ut mina byxor som kommer bli ett fjasko. Nu ska skäggtypen till skolan och jag ska hem.

Jag saknar min katt av nån anledning... Och det här vädret gör mig vansinnigt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0