klyschdrottningen

Det ultimata testet från gårdagen är avklarat. Tack vare att jag verken heter Gaylord i förnamn, Focker i efternamn eller är en nedknarkad ensamstående tåvbarnsmor så gick det mycket bra. Jag träffade svärföräldrarna för första gången. Nervös som få var jag, mobilen vittnar om ett panik-sms till Julia.

"500 meter kvar, funderar på att vända. Jag dör!".

Men det gick prima, såklart. De var jättetrevliga, vilket var givet, hur skulle annars den skäggige kunnat bli så bra!? haha.

Nudå, jo idag var jag på första föreläsningen på nästan exakt en månad. Jisses, seriöst va?! Gick bra det tror jag. Fast det kommer bli en massiv kurs detta, vilket påminner mig. Jag ska sätta mig i köket nu, lyssna på Lasse och plugga lite granna.


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-07 @ 16:42:46
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0