Glömd

Imorgon är det (också!!) fest - studentliv kan jag, sa jag ju. Temat för kvällen är "bäst tema vinner" så gänget på Danmarksgatan (jag och Cmilla alltså) har kommit på de högst underhållande förslagen Pippi Långstrump eller senila tanter på teparty. Frågan jag behöver hjälp med nu är helt enkelt; vilket som är bäst? För att avgöra får ni nu en kort redogörelse.

Pippi - Vi är fem stycken, så en Pippi, en Annika, en Tommy, en apa och en häst. Ackompanierade av denna låt hela kvällen...

Senila tanter - Bära grå peruker, köpa blommiga tekoppar på antingen myrornas eller BR-leksaker och ta med campingbord och stolar. Sedan helt enkelt duka upp spektaklet på skytte-c, med fulvin i kopparna. Blommig vaxduk också, glöm inte det.

Observera!! - Festen heter glömd och EN av oss fem har manligt kön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0