gammal, typ som 95

Ojojoj. Jag säger bara ojojoj. Vilken kväll det blev. Började med bastu hos Malin och kuren "balsam+bastu" i håret. Efter det var det hårfixning, skumpa, skoval, smink och skratt bland tjejerna i lägenheten ovanför bang&olufsen. Sen var det sittning på Platå och vilken stämning. Det blir nåt speciellt när 65 tjejer sjunger feta framsyskor och skriker bästa bordet skål. Killarna gjorde ett kanonjobb med kvällen och de tre strippframträdandena var underbara, hehe. Jag och Pepp gjorde ett fenomenalt jobb i tävlingen om att sätta på kondomer på grönsaker med förbundna ögon och vann (jag älskar att vinna) chokladsnoppar. Sen var det mellanfest hos Malin igen där vi körde rimskålningar på hög nivå. Vad sägs om "hitta hatten, ta slatten", "det var en gång en örn, turn", "i Silje finns det ål, skål" och "jag tankade på shell, häll". Efter mycket om och men så slutade jag iaf hos skäggfredrik och luktade illa (läs sprit), men han lovade och tycka om mig ändå.

Dagen då, helt klart mindre bra. En timme sen till grupparbetet och ungefär 5000 gliringar om storleken på mina ögon, mitt hår, kläderna och hur allmänt sliten jag såg ut. De hade roligt i alla fall - jag tyckte solen lyste stark i mina ögon. Nu är jag hemma igen och tittar på hockey, kaos är ordet. Skulle varit hos Mariah med packet tänkte jag, men det får bli imorgon för jag är heeeelt slut.

Solnedgången över Skäggetorp är hysteriskt vacker nu, så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0