för er...

...som inte orkar läsa förra inlägget - pratar jag om nåt helt annat i detta, min konstanta magont (1) och min stoooora ilska mot Telenor (2)! Nu ringde telefonen så jag lägger till TV-licensen (3).

1) Om en timmer och 20 minuter börjar Leksands hockeyöde och jag har ont i magen. Det känns kört, men man hoppas ju så innerligt. Så gärna!!! Så nu funderar jag på om jag ska värna om min hälsa och bara titta resultatet efteråt eller om jag ska må skit i två och en halv timme och lyssna på radio...

2) Jag har tre hela ***** förbannade ******** ***-månaders uppsägningstid på mitt gamla abonemang, tycker Telenor. Vilket innebär att jag ska ha dubbla telefoner i tre hela ***** förbannade ******** ***-månader till. Han i kundtjänst måste ha förstått min uppgivenhet när jag utbrister "nääääää, vad onödigt. Ååååååååååååå va dåligt".

3) Alla telefonförsäljare frågar alltid efter Cmilla, eftersom telefonen står på henne. Perfekt tycker jag och svarar glatt i telefon att "Cmilla, nä hon är inte hemma" =) Jag gjorde samma sak nyss, sen gick jag inte till henne, då ringde mobilen...hennes alltså. TV-licensen och jag tror det var samma röst som frågade mig tidigare (som frågade om vi bodde i samma hushåll). Så Cmillan har ingen TV..och inte jag heller. Jag sitter ju här jämt. Han sa att han skulle skicka en kontrollant, så från och med nu låser jag dörren och öppnar inte för nån som inte ringer innan...om jag inte ser i nyckelhålet att det är Jihovas, de brukar ha så roliga broschyrer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0