Danska/r

Tittar på So you think you can dance scandinavia, som bara blir löjligt när de måste ta ut ett visst antal av varje nationalitet. Då blir det ju bäst i landet och inte helheten. Men skit i det, det jag ville komma till är att jag inte klarar av det danska språket. Och av någon helt sjukt orättvis anledning tycker jag därför inte om danskar heller. Så när den danska domaren säger nåt så fnyser jag bara, när en dansk dansare gör nåt sjukt vackert så suckar jag "Äh, det var ju bara för att han/hon har en grym partner" och när den danska programledaren påar nästa danspar undrar jag om hon låg med chefen för att få jobbet eller bara gjorde ett boob-job precis i rättan tid för programledaruttagningen. Sån är jag, inte snäll alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0