chock

Haha, man blir kanske en aning illamående av färgerna, av den nya stilen, jag vet. Men jag kunde inte låte bli. Jag ser ut som om jag vore gjord av Mr Andy Warhol, så jag fick lov. Om ni tycker det blir för jobbigt att läsa med alla färger, och allt svart och vitt...säg till så ska jag med glädje byta tillbaka. Det är kanske inte så väldigt vålikt heller, så jag ska jobba på en mysig vår/kärleksfull design till nästa gång. Går Leksand upp ska jag även ha vissa hockeyinslag...lovar. Så länge, som sagt...let me know!

puss

uppdatering: haha, snabbast gästspelet någonsin. vet inte ens om nån hann se det. Får se om den dyker upp igen, med lite modifiering kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0