bajshockey

Hockeyn sket sig ju igår, det var ju riktigt tråkigt. Vi får hoppas att uttrycket en gång en olyckshändelse, två gånger är tradition inte stämmer i hcokeysammanhang för jag vill inte komma från byn som alltid missar elitserien på målsnöret och sen fortsätta bo i stan som förlorar SM-finalen varje år. Och vi måste ju kunna kalla det där målsnöret också.

Nu ska jag göra mig lite mat och dra på innebandy igen. Efter det bär det av till Tannefors och paret Hanses/Herman (Karlsson tror jag det är va?!) för lite party med vännerna hemifrån. Blir mycket lugnt dock. Jag och Sara ska hänga med paren. Skäggfredrik har flytt stan ut till skärgården så jag får vara en samstående för kvällen, och sova själv till råga på allt. Synd om mig =)

Tittar på innebandyfinalen också, hoppas ni har kul Maja och Jonna. Kul grej av tv4 att intervjua domarna efter domslut för att få förklaring av reglerna. En bra sätt för att få upp förståelsen för sporten måste jag säga. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0