Aaahhhhhh

Jag är så dåligt, sååå dålig. Sara åkte halv nio imorse och jag tänkte "jag går upp och pluggar då". Slutresultatet är att jag gick upp, var trött, gick och la mig igen, sov och snoozade i en timma, vaknade, tittade våra bästa år och tjattrar nu med Emilia på msn, vilekt är sjukt mycket roligare. Min plan B var att göra mig klar och åka till Skäggfarbrorn och ta sällskap med han till skolan och vara duktig där. Men nu åker han nog hemmifrån snart, så det sket sig det med. Imorgon är det tenta och det kommer gå käpprätt åt %;//(#%. Nä, den naturella yoghurten väntar på mig i kylskåpet så jag ska väl gå och stilla dens väntan och göra nåt av mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0