Rödvin

Det är kväll i lkpg, klockan är kvart i ett. Imorgon börjar Georg med rullatorn att prata kl 8.15 i C3, han ska prata om patenträtt. Det känns inte som om jag kommer dit.

Jag ska förklara mig lite bara. Detta hade inte hänt om inte flygbussarna från skavsta hade varit elaka och inte kommit i tid. Så nu ska jag följa med till stationen och hämta cmillas pojkvän. Man ska inte vara där själv på kvällen=)

Skvalret kommer Maja, jag lovar. Fast det är väl inte så väldigt kul för dig dessvärre... men jag ska nog kunna fixa nåt kul åt dig med!

Off we go. Puss gonatt på alla!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag vill oxå höra skvaller!!! Å jag har inte hört att du krockat så nu får du nog ringa och uppdatera mig lite... =) Igen!

2007-09-06 @ 18:27:56
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0