Onödigt tjöt bara!

Skvallret var verkligen inget roligt alls...lessen! Gällde liksom inte ens mig. Det gällde min kära kollega och en flicka... mer än så får ni inte veta.

Annars då, jo. Jag sitter här, fast i ett tjafs värre än både det vi i "tjejligan" från näs hade i femman och för nån sommar sen. Svårt att tro att det går, men det gör det tydligen. En sak har jag lärt mig, prata alltid om saker direkt!! Så nu ska jag ha ekonomimöte med styrelsen, efter en massa skitsnack bara och försöka lösa det hela. Jobbigt!!

Annars har det varit en bra vecka tycker jag. Har fått sova lite för en gångs skull! Hade en riktigt bra kväll i torsdags (VIP-bord &co) Höll i en festerifest i fredags. En helt otrolig händelse. En tillställning av ett helt eget slag, med ett folkslag av helt eget slag, festerister. Alla 150 pers som var där nådde toppen på kvällen mellan halv nio och nio, sen gick det bara utför. Vissa försvann redan runt sju nångång. Helt otroligt, väntar med spänning till nästa gång=)

Helgen har varit lugt, lördagen gick åt till att applådera Zlatan, och söndagen till att storstäda (min lgh blänker!!) och äta kladdkaka, ackompanjerad av Bridget Jones...I like! Och idag har jag gått i skolan, dra åt skogen, det var itne igår! Fy vad lat jag blivit...eller upptagen kanske det heter!

Nu ska jag sova, gott. Som alla härliga Jur6-delatagare glatt skrålar, imrogon är en annan dag...lite menyplanering och antagligen lite facebook står på tapeten. Nu ska jag och Camilla åka hem...

Det finns en flicka som jag går till ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0